کسب جایزه البرز ۱۴۰۲ توسط دانش آموخته دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان

کسب جایزه البرز ۱۴۰۲ توسط دانش آموخته دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۸ کد : ۲۱۸۶۴ آخرین اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۳۰
کسب جایزه البرز ۱۴۰۲ توسط دانش آموخته دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان

احسان آرشید" دانش آموخته دکترای مهندسی مکانیک دانشگاه کاشان موفق به دریافت جایزه البرز 1402 از سوی بنیاد فرهنگی البرز شد.
در همایش ملی شصت و یکمین سال جایزه البرز از 61 نفر از نخبگان و برترین‌های علمی، شامل 6 دانشمند، هشت مخترع و فناور، هفت نفر از طلاب، 10 تن از دانشجویان علوم پزشکی و 30 نفر از دانشجویان علوم پایه، علوم انسانی، علوم فنی، کشاورزی و هنر تقدیر شد که در بخش دانشجویان غیر پزشکی " احسان آرشید" دانش آموخته دانشگاه کاشان، موفق به کسب جایزه البرز  امسال شد.
بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ شمسی تأسیس شده است. هدف از تاسیس بنیاد فرهنگی البرز در واقع کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش­‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی است. این امر از طریق اعطای “جایزه بنیاد البرز” و به صورت مستمر و سالانه انجام می‌گیرد.
دکتر احسان آرشید در شهریور ۱۴۰۱ با معدل ۱۹.۹۵ و نمره رساله ۲۰ در رشته مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی زمینه مکانیک جامدات  از دانشگاه کاشان فارغ التحصیل شد.
از دیگر افتخارات این دانشجوی نمونه:
برنده جایزه البرز ۱۴۰۲، ویژه نخبگان
قرار گرفتن در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا در سال ۲۰۲۲
دانشجوی نمونه پژوهشی دانشگاه کاشان
دانشجوی ممتاز مقطع دکتری تخصصی
برگزیده جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان
تالیف و ارائه بیش از 50 مقاله علمی در نشریات معتبر بین المللی و کنفرانس های ملی و بین المللی
تالیف 4 طرح پژوهشی با همکاری مراکز دانشگاهی کشور

همایش ملی شصت و یکمین سال جایزه البرز در بخش نخبگان، عصر جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.


نظر شما :